söndag 25 mars 2018

Veckans Bästa Inlägg



Om du bara sitter och drömmer så kommer sannolikt inget av det du önskar att ske. De flesta drömmar kräver att du får arbeta för att de skall slå in. Det är få saker i livet som är gratis och inte kräver en uppoffring, det här har Petrusko skrivit om i veckan och något vi själva har erfarenhet ifrån.

Vi var som ni kanske läst på Castellums årsstämma i torsdags, vi skrev själva ett inlägg om stämman men för att få lite andra synvinklar rekommenderar vi er att läsa Att Välja Lyckas eller Snackargojas inlägg som också besökte stämman.

Krösus skriver ett lite mörkt inlägg som vi tyvärr tycker låter som en samtidsskildring. 

Vi har i veckan läst att Gustav skall göra ett kortare uppehåll på bloggen eftersom han skall bege sig ut på något han kallar ”Investeraresa” och det gör oss såklart nyfikna och skall bli intressant att läsa mer om det!

Här väntar en lugn söndag eftermiddag och kväll, vilket vi önskar er också!



2 kommentarer:

  1. Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt till en billigaste ränta på 3%. Kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebelopp som behövs eftersom vårt lägsta lånbjudande är 1 000,00 till valfri lånebelopp

    SvaraRadera
  2. Hej jag heter LAURA ROIS Jag vill dela med dig detta underbara vittnesbörd, jag hade problem med mitt huslån och min bil, jag hade inte pengar på mig
    Jag gick till min bank för att få ett lån på 700.000 dollar från dem och de vägrade mig eftersom jag inte har kunnat spara upp till det beloppet länge nu och jag hade ingen bra säkerhet för att få lånet jag blev förvirrad tills jag såg en annons av en penninggivare TRUST FUND LOAN COMPANY.

    Jag fick mitt lån och jag rensade alla mina skulder och jag är nu glad.
    Med bara 3% kan du vara glad som jag, de ger något belopp du vill ha
    Kontakta dem idag via detta email: trustfundfinaceservice@gmail.com
    Du kommer inte ångra det.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.