måndag 26 februari 2018

He´s back!




Trogna läsare har säkert noterat att Aktiepappa firat sportlov i inte bara en utan två veckor. En fantastisk lyx som inte alltid går att få till som egen företagare men i år gick det att planera ihop det. Första veckan i Vemdalen och Skistar var riktigt trevlig med familjehäng. Andra veckan var egentligen inte en hel vecka utan snarare en halv och den tillbringades omväxlande i Trysil och Sälen tillsammans med älsta sonen och 6 av hans kompisar. Det var livat kan jag lova!

Bra med snö, roligt sällskap och många långa dagar i backarna är det jag främst tar med mig från veckan. Som aktieägare i Skistar gläds jag extra åt den rikliga snötillgången. I princip alla backar är öppna i samtliga liftsystem vi besökt. Transporterna är en annan grej som tog rätt mycket av min tid i anspråk då jag tillsmmans med en annan pappa var ansvarig för skidor. packning mm. Dags att utvärdera lite på olika alternativ. Bilen ska vara snygg, praktiskt och rolig att köra. Det får mig att tänka på bloggkollegan Spara klokt som har en rätt intressant bloggserie om sina bilövningar. 

Aktieflickvännen har ensam fått sköta bloggen de här veckorna och det har gjort att både input från mig och inläggsfrekvensen delvis blivit lidande. En person hinner ju inte med lika mycket som två. och vi vill passa på att be om ursäkt om ni saknat våra dagliga uppdateringar. Men nu är vi tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!
    Aktieflickvännen har skött sig bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja hon verkar ha skött sig hyfsat ;). Bra att ni håller koll på henne.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.